Saknar....

Igår och idag har saknaden av mina barn varit oerhört stor. Jag pratade med Leija idag i alla fall. Och det var så himla skönt att få höra hennes röst. Elina ville inte prata så ja får vänta tills på söndag med att prata med henne. Dom är verkligen mitt allt. Mina juveler och ja blir så arg över såna som skaffar barn och sen inte tar hand om dom. Dom som behandlar sina barn som luft, som skit! Barn är något av det underbaraste som man kan vara med om. Jag tänker aldrig överge mina barn eller få dom att känna sig mindre värda. För dom är värda mer än allt annat på denna jord! All kärlek till mina barn. 
 
Idag har jag hunnit en hel del faktiskt. På fm så va ja upp till vulcano och lämnade in mina vinterdäck. Dom va så slitna och hade inte alls något bra grepp kvar så nu blir de nya. Då vet man att man åker säkert i vinter :). Städat hela lägenheten har jag oxå gjort så nu är de gjort tills på fredag. Tvättat två maskiner. Och ja lite småplock sådär och sen så har jag jobbat kväll oxå. Nu kollar jag på Greys Anatomy å sen är de nog dags att sova. Jobbar dag imorgon så man måste väl vara pigg då antar ja :)
 
Några rader blev de iaf. Ha de bäst alla där ute ...
 
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0